ایلیاایلیا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

پسرکم ایلیا

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

1395/6/14 16:40
نویسنده : مامان ایلیا
2,538 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست

پس برایما ن بمان و بدان که عاشقانه دوستت داریم

تولدت مبارک زیبای من.

 

سلام و صد هزارتا سلام به گرمای خورشید شهریور ماه به گل پسر شهریور ماهی مامان 

عزیز دلم یکسال از زمینی شدنت گذشت زمینی شدنت هزاران بار مبارک عزیز دلم 

گل پسرم این عکس شما خوشگل خان هست در صفحه متولدین 1395/6/14.

عکسی از یکسالگی شازده پسر قند عسلم انشالله که سالیان سال خدای مهربون بهت عمر با عزت بده .

 

 

 

 

میلاد تو رو به تک تک گل های دنیا تبریک میگم ولی می دونم همشون حسودیشون میشه . . .
آخه تو تنها گل باغچه قلب منی . . . گل من تولدت مبارک !

 

اینم عکس روز شمار بالای وبلاگت عزیز دلم در تاریخ  1395/6/14

 

 

1395/6/14

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مرتضی
14 شهریور 95 17:28
سلام امیدوارم خدا کوچولوی نازتو حفظ کنه من همیشه مطالبتو میخونم ازت یه خواهشی دارم وبلاگ منو با اسم "دانلود نرم افزار حسابداری و حق شارژ آپارتمان" و آدرس www.biotechsoft.blogfa.com توی پیوندهای وبلاگت معرفی کن. ممنونم
دخترخاله
15 شهریور 95 15:31
ایلیا جان تولدت هزاران بار مبارک باد
مامان ایلیا
پاسخ
خیلی ممنونم از تبریک زیباتون ممنون که به وب ما اومدید و نظر دادید